قوانین و شرایط استفاده از سقزکالا

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت خرید و استفاده بهتر از خدمات سقزکالا به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به وب‏‌سایت سقزکالا هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی و سایر خدمات ارائه شده توسط سقزکالا به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از خدمات سقزکالا است. گفتنی است ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین سقزکالا از سوی کاربر است.

فهرست مطالب

قونین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های سقزکالا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های سقزکالا تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است. البته تغییرات اساسی و مهم از طریق ایمیل و اطلاعیه، به اطلاع شما خواهد رسید.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات سقزکالا اقدام کند. همچنین از آنجا که سقزکالا یک وب‌سایت فروش آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

تعریف فروشنده و شرایط کالاهای فروشندگان

محصولات ارائه شده در وب‌سایت توسط سقزکالا از شرکت‌های معتبر و واردکنندگان و تولیدکنندگان رسمی و قانونی خریداری و عرضه می‌شود و یا برخی فروشندگان با سقزکالا همکاری می‌کنند و محصولات خود را به‌واسطه این فروشگاه اینترنتی، به صورت آنلاین به فروش می‌رسانند. منظور از کالای فروشندگان، گروه دوم است و فروشنده، شخصی حقیقی یا حقوقی است که محصول خود را در وب‌سایت سقزکالا عرضه کرده، به فروش می رساند. همچنین اعتبار فروشنده‌ها توسط سقزکالا بررسی و مدارک مورد نیاز از ایشان اخذ می‌شود.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات سقزکالا استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به سقزکالا ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که سقزکالا به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنین آدرس  ایمیل  و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها  آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است  و تمام مکاتبات و پاسخ‌های سقزکالا از طریق آنها صورت می‌گیرد. جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها(تخفیف ها)، امکان دارد سقزکالا از طریق خبرنامه خود برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت خبرنامه سقزکالا را در پروفایل خود لغو کنند.

سیاست‌های حریم شخصی

سقزکالا به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند. سقزکالا متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت سقزکالا، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهیدو اطلاعات بیشتر در مورد حفظ حریم خصوصی در سقرکالا را اینجا(اطفا لینک دهید) بخوانید.

سقزکالا به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند. سقزکالا متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت سقزکالا، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهیدو اطلاعات بیشتر در مورد حفظ حریم خصوصی در سقرکالا را اینجا(اطفا لینک دهید) بخوانید.

ثبت و پردازش سفارش

کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری تا قبل از ساعت 12 صبح در همان روز، سفارش های ثبت شده بعد از این ساعت در روز بعد و سفارش های ثبت شده در روزهای تعطیل در اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. سقزکالا به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان ثبت سفارش‌‏ می‌‏دهد و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت سقزکالا به وسیله ارسال کد سفارش و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. سقزکالا در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده مشتریان گرامی نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. ما همه روزه ۹ صبح تا ۹ شب بجز روزهای جمعه از طریق پشتیبانی آنلاین و تماس تلفنی پاسخگوی مشتریان و کاربرانی گرامی هستیم.

برای ثبت و پردازش سفارشات نام، آدرس، شماره تلفن، کدپستی و ایمیل مورد نیاز است و از آنجا که کلیه فعالیت‌های سقزکالا قانونی و طبق قوانین تجارت الکترونیک صورت می‌گیرد طی فرایند خرید، فاکتور رسمی صادر می‌شود. برای رهگیری سفارشتان نیز شماره سفارش و ایمیلی که در هنگام ثبت سفارش وارد کردید را در قسمت پیگیری سفارشات وارد کنید.

ارسال سفارش

به محض پردازش، کالا از مقصد انبار سقزکالا به اولین نقطه پستی ارسال شده و مراتب ارسال به اطلاع شما خواهد رسید.

نقد و ارسال نظر

شماره تماس و ایمیل سقزکالا به ترتیب 087-36210089 و info@saghezkala.ir می باشد. همچنین میتوانید از طریق پشتیبانی آنلاین (پایین سمت راستImage result for raychat icon)، با ما در ارتباط باشید.

جهت مطالعه قوانین بازگردانی کالا ها اینجا را ببینید.

فروشگاه انلاین سقز کالا

نماد اعتماد الکترونیک

نماد ساماندهی وزارت ارشاد