آیفون استوک به چه معناست؟
آیفون استوک به چه معناست؟

محصول استوک (stock) به چه معناست ؟

استوک در زبان انگلیسی به معنی کالای ذخیره شده و یا موجود در انبار کارخانه یا فروشگاه می باشد. ولی در زبان فارسی این لغت برای انواع محصولات دست دوم به کار برده میشود. اینکه استوک چگونه و چرا این تغییر معنا را پیدا کرده در بحث ما نمیگنجد. اما آنچه که مشخص است که معمولا کالاهای دست دوم را با نام استوک می شناسیم. اما آنچه که حائز اهمیت است آن است که باید بدانیم لزوما همه ی کالا های استوک استفاده شده و دست دوم نیستند.

بسیاری از فروشگاه های زنجیره ای و بزرگ اروپایی سیاستهای جذابی برای جذب مشتری دارند. برای مثال در فروشگاه بزرگ و زنجیره ای مثل آرگوس Argos مشتریان میتوانند کالای خریداری شده ی خود را بعد از 30 روز بنا به هر دلیلی به فروشگاه مرجوع کنند. به دلخواه خود هم میتوانند مبلغ را پس گیرند وهم معادل آن را خریداری کنند. کالاهای مرجوعی هیچگاه به فروشگاه باز نمیگردند بلکه مستقیما به انبارفرستاده میشوند.

محصولات بازگشتی براساس ملاک های خاصی درجه بندی (A+,A,B,C,D) می شوند وبه صورت عمده فروخته میشوند. به این ترتیب شما ممکن است کالایی را تحت عنوان استوک حریداری نمایید درحالی که کاملا سالم و دست نخورده و در بسته بندی اصلی مانده است. البته مشخص است کالاهای دست نخورده ی استوک دارای درجه ی A هستند.

گوشی های استوک موجود در سقز کالا چگونه هستند؟

به علت کارایی جذاب و کیفیت بالا، گوشی های آیفون محبوبیت زیادی بین مردم پیدا کرده. اما قیمت بالا و در کنار آن نوسانات ارزی مانع از خرید این گوشی ها در ایران شده است. به همین علت چند سالی است که بازار گوشی های استوک آیفون شدیدا گرم است و طرفداران زیادی پیدا کرده است.

همین بازار گرم و طرفداران زیاد باعث شده که برخی از سودجویان دست به فروش آیفون های فیک و یا استوک های درجه B و C به اسم درجه A و A+ بزنند.

آیفون های موجود در سقز کالا همگی از نوع A+ هستند ، بدون هیچ مشکل و عیبی ، دست نخورده کاملا سالم از لحاظ فنی و ظاهری، بی خط و خش و دارای کارتون و بسته بندی اصل و پلمپ هستند. 

ما جهت اطمینان خاطر خریداران عزیز به آنها 10 روز مهلت تست داده و به شرط نکندن برچسب آن قابل مرجوع و یا تعویض است.