چرا از فروشگاه های اینترنتی خرید کنیم
چرا از فروشگاه های اینترنتی خرید کنیم

گسترش و توسعه اینترنت تقیربا دسترسی به همه چیز را سریع و آسان کرده است. فروشگاه های تامین کالا نیز از این قاعده مبری نیستند. در حال حاضر امکان خرید اینترنتی تقریبا هرنوع کالایی وجود دارد. در مقاله ای جداگانه از سقزنامه به توضیح مفصل در خصوص مزیت های فزوشگاه های اینترنتی، نسبت به سنتی خواهیم پرداخت. اما اکنون به تعدادی از این ویژگی ها اشاره میکنیم.

از فروشگاه های آنلاین ارزان تر بخرید!

از آن جهت که فروشگاه های اینترنتی هزینه های سربار مانند خرید و اجاره مغازه، دکوراسیون، قبوض خدماتی، هزینه ناشی از استهلاک کالاها را حدف میکند. همچنین با کاهش هزینه های پرسنلی، هزینه حمل و نقل کالا از مبدا ها و مقصدهای مختلف و تعداد واسطه های درگیر در زنجیره تامین کالا قیمت تمام شده کالای ارزانتری را به شما پیشنهاد خواهد کرد. در واقع شما با بهره گیری از فروشگاه های اینترنتی پول کمتری بابت کالای مورد نیازتان پرداخت خواهید کرد.

خرید انلاین

همیشه، همه جا، همراه شما

فروشگاه اینترنتی هیچگونه محدودیت زمانی و مکانی ندارد، مشتریان در هر لحظه و در هرجایی که باشند با دسترسی به آدرس اینترنتی فروشگاه میتوانند محصول خود را انتخاب نموده و خریداری کنند. در دنیای پر مشغله امروز این یک مزیت بالقوه محسوب میشود!

انتخاب، بررسی و مقایسه

به جرئت میتوان گفت در فروشگاه های سنتی به علت محدودیت وقت پرسنل فروش و ماهیت انسانی آنها، هیچگاه امکالن بررسی تمام ویژگی های کالای مدنظر شما و مقایسه آن با سایر کالاهای مشابه وجود ندارد. حتی اگر این امر برای یک فروشگاه مقدور باشد مقایسه و بررسی کالا های مشابه در چندین فروشگاه، همه باهم کاملا غیر ممکن است. اما بعلت ماهیت رباتی فروشگاه های اینترنتی، شما میتواند تمام جزئیات هرچند کالایی که بخواهید را یه راحتی با هم مقایسه کنید. این یعنی انتخاب درست تر بر مبنای آگاهی کامل تر!